Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#sós_snack

Intersnack

Kommunikáció és közösségi lét: ilyen az élet a Chio és Pom-Bär snack-ek gyártójánál 

Van olyan cég, ahol a munkavállalók döntésekbe való bevonása és a menedzsment közvetlensége nem csak jól hangzó, üres frázis, hanem mindennapi gyakorlat is. Karvalics Mária, az Intersnack HR-vezetője és Sófalvi Adrien marketingvezető segítségével bepillantást kaphatunk abba, hogyan építik a bizalmat és az elkötelezettséget az Intesnack-nél.

Gasztro MTI

Kevesebb sört iszik a magyar

A vásárolt sör mennyisége évről évre csökken, a vizsgált időszakban egy háztartás átlagos fogyasztása 57 liter volt, 4 literrel kevesebb, mint egy évvel korábban és 9 literrel kevesebb, mint két éve a GfK felmérése szerint.

Gazdaság hvg.hu

A sóbevitel nem csökkent, de a snackgyártók nagyot buktak

Szerdán közleményben tudatta az Állami Népegészségügyi Tiszti Szolgálat (ÁNTSZ), hogy a népegészségügyi termékadó (neta) hatására a vásárlók a bizonyítottan egészségkárosító élelmiszerektől egyre tudatosabban elfordulnak, és az e körbe tartozó termékek fogyasztása csökkent. A snackgyártók viszont közleményükben jelentősen árnyalták az ÁNTSZ megállapításait. E szerint a neta nemcsak hogy nem hozott egészségesebb táplálkozást, de a korábban masszívan nyereséges szektorra tavaly már 700 milliós veszteséget hozott.

Gazdaság Szabó M. István

Csipetnyi sóból fizetett milliárdok

Egy év alatt kétmilliárd forintnál többet fizettek be a sós snacket gyártók az államkasszába, mert rájuk sütötték, hogy az egészségtelen táplálkozásért, a túlzott sófogyasztásért a ropi, a pisztácia, a chips és a snack a legfőbb felelős. A burkoltan multiellenes fellépésnek induló adóztatás eredménye: visszaeső termelés, elmaradó beruházások – és főként: magyar tulajdonú kisvállalkozások bedőlése. Sóból azonban nem eszünk kevesebbet.