Csehszlovák luxus: fedélzeti telefonos, kék villogós V8-as Tatra vár új gazdára
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
A hófehér kisautóért kapott összeget jótékonysági célokra fordítják.
A BMW 635 CSi-től kezdve, a Mercedes 560 SL-en át egészen a Ferrari 328 GTS-ig.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
Nincs olyan komoly presztízse, mint a Zsiguliknak, de négykerekű időutazáshoz egy ilyen régi kisautó is tökéletes társ lehet.
Első blikkre sokan ezerötösnek vagy ezethatosnak nézik ezt a régi Ladát, pedig nem ilyen motor van benne.
Ezzel a több mint 30 éves veterán kisautóval eddig alig több mint 3 ezer kilométert tettek meg.
A 70-es évek szovjet luxusába visszarepítő, kiváló állapotú négykerekűnek alaposan megkérik az árát.
Az éppen új gazdára váró 1200s igen megkímélt állapotú, valódi négykerekű időgép.
A mindössze 3 500 kilométeres futásteljesítménnyel hirdetett NDK kisautó nem is kerül sokba.
Hamisítatlan orosz versenytechnikát kínálnak eladásra, már csak be kell járatni a gépet.