Eladják a ValóVilágot és a Voice-t is gyártó budapesti központú Paprika Studiost
A stúdió a TV2 és az RTL számára is gyártott nagy nézettségű produkciókat.
A stúdió a TV2 és az RTL számára is gyártott nagy nézettségű produkciókat.
Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető – streaming – videótartalmak használata. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Bár a Titan utasai nem lettek meg, a Netflix meglátta a lehetőséget a balesetre irányuló médiafigyelemben.
A brazil világbajnokot fiatal honfitársa idézi majd meg.
Több filmnél is helytelen volt a korhatár-minősítés.
Kedden indult Közép- és Kelet-Európa több országában, köztük Magyarországon is a legújabb online filmnézős platform, a SkyShowtime. A szolgáltató fő profilja szerint olyan filmeket hoz el a tévék és laptopok képernyőjére, amelyek elsősorban a mozivászonra készülnek és azt ígérik, hamarosan A besúgót is újra láthatjuk majd. Az indulás apropóján a cég vezérigazgatójával, Monty Sarhannal beszélgettünk Varsóban.
A SkyShowtime a Comcast és a Paramount Global közös vállalkozása.
A 40 év alattiak, de főként a 25 évnél is fiatalabbak digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. A videós streamingszolgáltatások ma már ugyanazért a figyelemért versenyeznek, mint amiből a közösségi média és a játékok is próbálnak minél nagyobb szeletet kiharapni – derül ki a Deloitte digitális médiapiaci kutatásából.
Az még nem világos, hogy az új szolgáltatásnak mi lesz a neve, és az sem, hogy a használatának milyen feltételei lesznek.
De ez tulajdonképpen jó hír, mert ennél sokkal nagyobb lemorzsolódásra számítottak.
A streamingszolgáltatóknál egyre több olyan műsor fut, amelyben a szereplők lakást próbálnak eladni, ez pedig nagyon nem tetszik az ingatlanközvetítőknek.