Közel 13 milliárd eurós mínuszt jelent évente a sportszergyártóknak az EU-ban, hogy hamisított árukat veszünk az eredetiek helyett
A magyar fiatalok 7 százaléka vásárol tudatosan hamis sportcuccokat az interneten.
A magyar fiatalok 7 százaléka vásárol tudatosan hamis sportcuccokat az interneten.
Több mint 3 millió forintot adott értük az önkormányzati cég, és csak az összeg egyharmadának megfelelő értékben érkezett eddig sportfelszerelés.
Szükség van cipőre, nadrágra, táskára, labdára, köntösre és stopperre is. Sokra.
Feszítés és lazítás, ez az a két ok, amiért sportolunk szabadidőnkben, semmi más. Bemutatunk hét sporthoz hét cuccot, melyek tökéletes eszközként szolgálnak hozzá.
A finn Amer Sports annak ellenére lát üzletet a magyar sport-és fitnesziparban, hogy a piac jó ideje szűkül. A sportszerimportőr most kezdte meg magyarországi tevékenységét, több mint 40 üzletben árulják az Amer által képviselt márkákat.
Megszűnik az egyik legjelentősebb hazai sportszergyártó. A Marathon Sportszergyár Zrt. végelszámolásáról tavaly döntöttek, de az eljárás felszámolásba fordult.
A sportcipők, a sportruházat és sportfelszerelések piacán folyamatos a növekedés, cipőt ráadásul nagyjából egyforma arányban vásárolnak a nők és a férfiak. A tavaszi szezon beköszöntével a sportolni vágyók nagyon figyelik a sportáruházak akcióit - idézi a GfK Hungáriát az inforadio.hu.