Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#service_design

DVM group

A világ legszebb tengerpartjaival kellene versenyeznie a magyar irodáknak, de a legtöbbjük még eddig a felismerésig sem jutott el

Épphogy túlestek az irodai közösségek a sokkszerűen érkező, korábban elképzelhetetlen kultúraváltáson, azaz a home office széleskörű elterjedésén, rutinná válásán, máris itt a következő megoldandó probléma: a munkavállalók egy része erősen vonakodik feladni az otthoni munkavégzést. A visszacsábításukban vasszigor vagy tétova kísérletek helyett a vezetők és alkalmazottak közötti párbeszéd és közös gondolkodás vezethet valódi megoldásokhoz, az eszközpark ehhez viszont még sok cégnél szűkös.

Business magazin HVG Extra Business

Hogyan segítheti a service design a vállalkozásokat?

Négy napon át tanulhatnak a szolgáltatások és az ügyfélélmény javításáról a hazai cégek: a csütörtöki Service Design Day keretében 62 előadó történeteit ismerhetik meg, majd péntektől egy design sprint keretében próbálhatják ki a service design eszköztárát.

Business magazin HVG Extra Business

Mitől lesz egy szolgáltatás versenyképes?

Napjaink sikeres cégei jól ismerik a vevőiket, és a szolgáltatásaikat gondosan megtervezik, hogy a felhasználó pozitív élményeket kapjon, valamint lojális, visszatérő vásárló legyen. Ebben segít a service design.