Az amerikai közvéleményt ismét arról faggatták, miként ítélik meg egy-egy cég reputációját, mennyire bíznak/bízhatnak meg benne. Óriásit esett vissza a Facebook a tavalyi hasonló felmérés óta.
Amikor több, hasonló árú és minőségű termék, szolgáltatás között kell felállítani a sorrendet, a fogyasztó szinte mindig azon termék, cég mellett teszi le a voksát, amelyiket már ismeri, és tudja róla, hogy megbízható, tartósan jó minőséget jelent, piaci tekintélyét nehéz kikezdeni. Vagyis jó a reputációja. A B&P Braun & Partners Magyarország egyes iparágakra készített felmérése szerint a legjobb reputációjú hazai telekommunikációs cég a Vodafone, az elektronika területén a komáromi Nokia, az egészséggazdaság szektorban a Béres, míg a bankok és biztosítók mezőnyében a CIB Bank vitte el a pálmát.
Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora – a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban mérte fel 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését. A Reputation Rating 2009 dobogós helyein az Audi Hungária, a GE és a Vodafone végzett.