Felvásárolná a Prada a Versace-t, több mint 1,5 milliárd euró lehet az ára
Az üzlet akár ebben a hónapban végbe mehet.
Az üzlet akár ebben a hónapban végbe mehet.
Először lehet teljes valójában megtekinteni a Prada és az Axiom Space által fejlesztett új szkafandert, melynél a megjelenés mellett a funkciókra is nagy hangsúlyt fordított a két cég.
Budapest már most is Európa 15 legnépszerűbb úti célja közé tartozik, azonban még mindig sokat lehetne javítani a helyzeten. De miért nem tudják kihasználni a fővárosban rejlő lehetőségeket és mivel lehetne fellendíteni a luxusturizmust?
A divatmárka az Axiom Space nevű vállalattal együtt tervezi meg a 2025-ös űrmisszió szkafandereit.
A luxusmárka és egy texasi cég kollaborációjával születhet meg a NASA asztronautáinak új ruhája, amelyben – ha minden a tervek szerint alakul – 2025-ben a Holdra lépnek.
Patrizio Bertelli százezer eurót (37 millió forintot) fizetett a toszkánai Arezzo belvárosában található kioszkért, amely 1947-ben nyílt meg, és a város egyik nevezetességévé vált.
A rangsorolt vállalkozások 2021-hez képest összességében 10 százalékos növekedést értek el, amivel megelőzik a globális gazdaság bővülését.
Több mint 400 ezer forintos Prada bakancsban feszített a putyinista csecsen elnök februári seregszemléjén.
Új szintre emelte a Miu Miu a fenntartható divatot.
Egyre több divatcég maszkokat vagy orvosi felszerelést gyártana, a gond azonban nem is a jó szándék, hanem a megfelelő technológia és a speciális alapanyag hiánya. Sokan ráadásul nyerészkedni próbálnak azon, hogy mindenki maszkot akar vásárolni, így viszont oda nem jut, ahol valóban létfontosságú lenne: az egészségügybe.
Többek között halászhálókhoz használt nejlonmaradványokból fog készülni a kollekció.
Az iparág több másik meghatározó szereplőjének példáját követve a Prada olasz divatház is száműzi kínálatából az állati szőrmét.