Figyelmeztették a Wizz Airt az elégtelen ügyfélkezelése miatt
Egy brit hatóság szerint a brunei légitársaságnak is sokkal jobb a panaszkezelése, mint a Wizz Airnek.
Egy brit hatóság szerint a brunei légitársaságnak is sokkal jobb a panaszkezelése, mint a Wizz Airnek.
Egy új-zélandi család azt vette észre az Airbnb-s lakásban, hogy élő videót forgatnak róluk. Hiába jelentették a sokkoló élményt, az Airbnb ügyfélszolgálata többszöri hívásra sem cselekedett, csak azt ismételgette, hogy nem kapnak pénzvisszatérítést.
Az MNB 7,8 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki az OTP Faktoring Zrt.-vel szemben annak több ponton jogsértő panaszkezelési gyakorlata miatt. A társaság egyes esetekben nem rögzítette megfelelően a telefonos panaszokat és jegyzőkönyveket, elmulasztotta a válaszadási határidőket, továbbá a panaszkezelési szabályzatát és nyilvántartását sem a jogszabályoknak megfelelően alakította ki.
A Wizz Air pontosítja üzletszabályzatának egyes részeit – jelentették be hétfőn. A légitársaság egyeztetett a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal, ennek eredménye egyebek mellett az, hogy az ígértek szerint bővítik az ingyenes név- és adatváltoztatások körét.