Közvetlen buszjárat indul Budapestről a parndorfi Designer Outletbe
Hetente 20 magyar vásárló utazhat kényelmesen Európa egyik legnagyobb bevásárlóközpontjába.
Hetente 20 magyar vásárló utazhat kényelmesen Európa egyik legnagyobb bevásárlóközpontjába.
A kijárási tilalom feloldása után megrohanták a magyarok az outleteket, a forgalom még a válság előttihez képest is nőtt. Ugyanakkor a bevásárlóturizmus elmaradását ők is megérzik. Az még kérdés, hogy az outletekre is igaz lesz-e az a megállapítás, miszerint semmi nem lesz ugyanolyan, mint a járvány előtt.
Jóval alacsonyabb áron juthatunk hozzá számos termékhez, ha jókor, jó helyen vásárolunk. A diszkontok és az online vásárlás is igencsak szorongatja a hagyományos üzleteket, de számos dologra érdemes odafigyelnünk. Kereskedői és vásárlói trükkök karácsony elé.
Pécsett nyitotta meg első franchise áruházát az Elektro Outlet. A pécsiek az elsők az országban, akik partnervállalkozó által üzemeltetett áruházban juthatnak outlet műszaki cikkekhez, háztartási gépekhez a piaci árnál akár 20-30 százalékkal olcsóbban.
AZ általános közvélekedés az, hogy az outlet üzletekben, áruházakban körülbelül ugyanazokat a termékeket, árukat lehet megkapni, mint a többi kiskereskedelmi üzletben, csak kedvezőbb áron. Ez ugyanakkor korántsem biztos, hogy így van, sőt, a kiskereskedelmi szereplők kihasználják a spórolás iránti vágyunkat.
Nem zavarja a nehéz gazdasági helyzet a nagy nemzetközi márkákat abban, hogy bővítsék gyári outlet üzleteiket a biatorbágyi bevásárlófaluban. A német Mustang Jeans kétszeresére növelte boltja területét, míg az olasz Geox cipő egyenesen a kelet-közép-európai régió legnagyobb gyári outletét nyitotta meg idén tavasszal. A legújabb fejlesztést az Olymp jegyzi, akik egy új márkát is hoztak a magyar piacra. A bizalom indokolt: az értékesítés volumene jelenleg 3,27 százalékkal múlja felül a tavalyi eredményeket a Premier Outletben, míg az átlagos költés 4,48 százalékkal javult.
Minden idők legnagyobb heti forgalmát bonyolította a Premier Outlet Center az elmúlt héten. A legnagyobb hazai ruházati outlet központban szombaton több üzletben az utcáig állt a sor a tavaszi árukészletért. A több márka gyári outlet boltját egyesítő center növekedése 2012 decembere óta folyamatos, mutatva, hogy a magyar vásárlók egyre jobban bíznak az ilyen típusú értékesítésben. A forgalom 14,5 százalékkal múlta felül a – szintén kiemelten sikeres – 2012-es aranyvasárnap hetét.
Idén az outlet piac földcsuszamlásszerű térhódítására elehet számítani – legalábbis amerikai kereskedelmi guruk szerint. A trend a gazdasági recesszió elhúzódásával Magyarországon is megvalósulhat.
Magyarországi vásárlókkal is számolnak a Nagyszombattól 10 kilométerre, Pozsonytól pedig 45 kilométerre lévő vedrődi (Voderady) outlet-üzletközpont beruházói.
Új bevásárlóközpont alapkövét tették le kedden a burgenlandi Pándorfalunál (Parndorf) az outlet központtal szemben.
Március végén nyílik meg Parndorfban az új Fashion Outlet Villaggio.
A kiskereskedelmi ágazat ugyan jelentős veszteségeket él át, de a nemzetközi tapasztalatok alapján az outleteknek nincs okuk a panaszra, teljesítményük ugyanis meghaladja a várakozásokat - írja a PropertyEU.