Az Opel Ampera lett az év tesztautója 2011-ben
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén két szakaszban választjuk ki az év tesztautóját. Az első körben hét kategóriában mérettetnek meg az autók.
Termékeny októbert zárt autós rovatunk: vezettünk 525 lóerős Audit, 328 pacis roadstert, 306 lovas BMW-t, de több elektromos autót is kipróbáltunk, sőt még teherautóktól sem riadtunk vissza. A külföldi menetpróbák mellett hazai tájakon is autóztunk, terepjárókat is teszteltünk. Íme, az októberi tesztjeink.
Négy 2.2 CDTI automata Antarával, két 2.0 CDTI 4x4 Insigniával és egy új 250 lovas 2 literes turbó benzines 4x4-es Insigniával fedeztük fel Tokajt, pontosabban a mádi medencét és Tarcalt. Az Antara a Hegyalján, az Insignia inkább az autópályán bizonyított, ám mindkettőnek vannak gyenge pontjai is.
Hogy vannak 4x4-es Opelek, azt tudtuk eddig is. De hogy ennyi? Négy 2.2 CDTI automata Antarával, két 2.
El kellene felejteni és temetni, esetleg több életet kellene lehelni bele?
Megújult az Opel Antara, némelyik változatát kimondottan élvezetes is vezetni, ám kérdés, elégséges-e mindez az üdvösséghez. Vagyis ahhoz, hogy az Opel meghatározó szereplője legyen az egyre növekvő SUV-szektornak. Nehéz a sorsa, hiába az Opel logó, ha műszaki alapja közös az olcsóbb, hosszabb és akár hétszemélyes Captivával.