A brit versenyhivatal vizsgálatot indított a Facebook és a Google miatt
Ahogy Magyarországon, a digitális reklámpiac bevételeinek nagy része az Egyesült Királyságban is a nagy techmultiknál landol.
Ahogy Magyarországon, a digitális reklámpiac bevételeinek nagy része az Egyesült Királyságban is a nagy techmultiknál landol.
Az online reklámköltés nettó 27,2 milliárd forintot tett ki 2010-ben, ez az összeg a teljes reklámtorta 15,9 százalékát teszi ki - közölte Novák Péter, az IAB Hungary elnöke szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
Meredeken csökkent az online reklámpiac növekedési üteme Európában: a növekedés 4,5%-ra lassult, szemben a 2008-as 20 százalékkal illetve a 2007-ben regisztrált 40 százalékkal. Európában a teljes hirdetési piacból átlagosan mintegy húsz százaléknyit hasít ki az internet.
Az előző évek gyakorlatához hasonlóan idén is beszámol a Rabbitblog a hazai online reklámköltésről.
A recesszió okozta visszaesés után lassan kezd magához térni az online hirdetési piac, miközben a nyomtatott és az elektronikus sajtó továbbra is gyengélkedik.
A világgazdasági helyzet alakulásával párhuzamosan a globális online reklámpiac is a javulás jeleit mutatta az április-júniusi időszakban, az év elején tapasztalt meredek zuhanás után - derül ki a Strategy Analytics nevű intézet ágazati felméréséből.