Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#online_hirdetési_piac

Tech hvg.hu

Sokakat megkopasztanak a kamukattintások, pedig 98%-uk kiszűrhető lenne

Abban, hogy ma már a legkisebb cégek is hirdetnek a neten, a kiberbűnözők és a piaci versenytársak is meglátták a lehetőséget. A digitális hirdetésekre építő cégek pedig szerte a világon küzdenek a marketingbüdzséket leapasztó hamis kattintási kampányok ellen. Hogyan védekezhetnek a magyar vállalkozások a visszaélésekkel szemben és melyek a legnélkülözhetetlenebb marketingtechnológiai megoldások napjainkban? A Markestic szakértői összeszedték a legfontosabb tudnivalókat.

Tech hvg.hu

Megmondták a magyarok, milyen reklám idegesíti őket és milyen után vásárolnak valamit

Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők – derül ki a DisplayNOW hirdetési webshop reprezentatív kutatásából.

Tech hvg.hu

Előkerült a Facebook és a Google titkos szerződése

A Facebook és a Google 2018-ban kötötte meg a Jedi Blue névre keresztelt megállapodást, amely mindkét cég számára előnyökkel járt az online hirdetési piacon. Ám ezek az előnyök nagyon rosszul mutatnak a vállalatok ellen éppen zajló trösztellenes perekben.

Ingatlan hvg.hu

Robbantottak az online ingatlanhirdetési piacon

Az Otthontérkép válik az online ingatlanhirdetési piac egyik főszereplőjévé, miután felvásárolja az Ingatlantájolót. Az akvizíció végén a neten elérhető ingatlanhirdetések 90 százalékát meg tudják majd mutatni.

Tech hvg.hu

A Facebook csak álmodozhat a Google bevételeiről

Köztudott, hogy az internetes cégóriások közül a Google szerzi a legtöbb pénzt online hirdetésekből, de piaci előnye akkor válik megdöbbentővé, amikor versenytársai adataival hasonlítjuk össze.

Vállalkozás hvg.hu

A Gemius-Ipsos méri a magyar internetet

A jövő évtől ismét a Gemius-Ipsos konzorcium végezheti a magyar online és digitális piac hivatalos közönségmérését. Az eredményt a döntőbizottság egyhangú szavazása alapján hozták meg.