Nem lesz Honda–Nissan-házasság, mást akarnak a felek
A Honda leányvállalatként vette volt át a Nissant, amit sértőnek talált a sokáig második legnagyobb japán márka vezetése.
A Honda leányvállalatként vette volt át a Nissant, amit sértőnek talált a sokáig második legnagyobb japán márka vezetése.
Minden, a kampányban használt kreatív anyagot visszavontak.
Az autómárka friss reklámkampányán a nőjogi szervezetek kiakadtak, a rádiós műsorvezető szerint csak túlzásba vitték a politikai korrektséget.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
A Mitsubishivel kiegészülve a Honda és a Nissan a világ egyik legnagyobb autógyártója lenne.
Az új konglomerátumba a Nissan többségi tulajdonában lévő Mitsubishit is bevonnák.
Egy kis házon belüli garázsprojekt.
A vadonatúj Nissan N7 egy közel 5 méter hosszú, tágas utasterű elektromos szedán.
Költségcsökkentő intézkedésekkel próbálnak javítani a helyzetükön.
A 90-es évek végén napvilágot látott Toyota GT-One egy egyetlen példányban készült brutális közúti versenyautó. Mutatjuk a felbecsülhetetlen értékű unikumot.
A japánoknak nem ez az első forradalmi fejlesztésük, az öntisztuló fényezéssel is próbálkoztak már.
A japánok teljes mértékben elkötelezettek az elektromos autók iránt.