Beperelte a Volkswagen a saját márkakereskedőjét, mert Kínából behozott autókkal trükközött
Nagy a kísértés, ha Kínából féláron árulják ugyanazokat a kocsikat.
Nagy a kísértés, ha Kínából féláron árulják ugyanazokat a kocsikat.
A pénzt visszakapta. Nem ő járt egyedül pórul.
Az Opel új üzleti modellt vezet be nálunk, amelynek részeként lecserélik az importőrt.
Az AutoWallis továbbterjeszkedik, és megszerezte az angol márka magyar értékesítési jogait is.
Az ország egyik legismertebb autószalonja két hónapja nem márkakereskedés, mégsem távolította el az arculati elemeket.
Kezdetben két típus, a Cupra Ateca és a Leon Cupra R vásárolható meg a budapesti márkakereskedésben, amelyekből 25-30 találhat gazdára hazánkban még idén.
Bemutatták a Cupra Ateca modellt, a márka első autóját, amely egy 300 lóerős szabadidő-autó.
Az idei év első 10 hónapjában közel 120 ezer új autó került már forgalomba. Emlékezetes, hogy a historikusan legjobb években, 2003/2004-ben, produkált hasonlóan erős számokat az új autók eladása.
Több márkakereskedő szerint sajátos módszerekkel igyekezett nehéz helyzetbe hozni, esetenként ellehetetleníteni egyes jól menő vidéki szalonokat az Opel Southeast Europe Autóforgalmazó Kft. − a márka magyarországi importőre − korábbi vezérigazgatója. Számos kereskedő szerint okkal feltételezik, hogy a válság kitörését követően "közelálló" cégeknek kezdték el átjátszani a jól bejáratott egységeket.
Az autópiac válsága miatt a márkakereskedők a kereskedelem helyett egyre inkább a szerviztevékenység felé fordulnak. Árnyalja azonban a képet, hogy egyre erősebb a feketegazdaság, a működő szervizek mintegy fele számla nélkül dolgozik.
Egyre több autószalon áll üresen szerte az országban. A folyamat legújabb vesztese az egri Farkas Autóház, amelynek a szalonjaiból a bankok kiseperték a teljes árukészletet. A Citroen és Mazda, valamint az utóbbi pár hónapban Chevrolet márkájú gépjárműveket is forgalmazó társaság vezetői kénytelenek voltak az évekig jól prosperáló vállalkozásukat végelszámolással megszüntetni.