A Huawei kitalálta, hogyan sajtoljon ki még több pénzt az 5G-ből
Az amerikai szankciók miatt a kínai cég még egy pénzügyi lábat építene. Ebben az újkori mobiltechnika lenne a segítségükre.
Az amerikai szankciók miatt a kínai cég még egy pénzügyi lábat építene. Ebben az újkori mobiltechnika lenne a segítségükre.
Kínában emelkedett a mobiltelefonok kiszállítása áprilisban. Kezd élénkülni a kereslet a koronavírus-járvány legnehezebb időszaka után.
Jelentősen nőtt áprilisban a mobiltelefon-szállítmányok mennyisége Kínában a márciusi csökkenés után.
Jelentősen, éves összevetésben 6 százalékkal csökkent márciusban a mobiltelefonok kiszállítása Kínában, jelezve, hogy a gazdasági növekedés lassulása kedvezőtlen hatást gyakorol a szektorra.
Ha eddig nem lett volna világos, az új számok most ismét igazolni látszanak: átrendeződnek az erőviszonyok az okostelefon-gyártók piacán, legalábbis ami a kínai területet illeti.
Nyílt levélben fogalmazta meg az idei és az elkövetkező évek stratégiáját a Huawei vezérigazgatója, Richard Yu.
Miközben a telítődő piac miatt globálisan egyre kevesebb okostelefon fogy, a legnagyobbak közül két gyártó is növelni tudta részesedését. Az élmezőny felbolydult.
Zuhan a Samsung, szárnyal a Huawei, a szituációt egy helyben állva figyelő Apple pedig köszöni szépen, nagyon is jól van – így foglalható össze az okostelefon-gyártók piaci helyzete.
Nagy port kavartak a The Washington Post és a The New York Times a közelmúltban publikált cikkei, melyek kiderítették, hogy a Facebook több mobilgyártóval is érzékeny felhasználói adatokat osztott meg. Egy most megjelent jelentés szerint a helyzet sokkal súlyosabb, ugyanis nem csupán telekommunikációs vállalatok jutottak ilyesmi előnyhöz.
Újabb lehetőséget kínál a közösségi oldalon megélt emlékeinek visszanézésére a Facebook. A Memories néven készült újdonság mobilon és asztali böngészőből is elérhető.
A történelem során először csökkent az okostelefonok eladása éves viszonylatban. A március végével záródott három hónapban az értékesítés 3 százalékkal zsugorodott az egy évvel korábbihoz képest – közölte a Strategy Analytics.
Az idei második negyedévben ömlött a pénz szinte mindegyik népszerű telefongyártóhoz. Na jó, a Samsunghoz a tavalyinál kicsit kevésbé.