40 lóerős cuki apró villanyautó tűnt fel a színen
A legújabb kínai miniautó az elődjénél tágasabb utastérrel és két ajtóval többel támad.
A legújabb kínai miniautó az elődjénél tágasabb utastérrel és két ajtóval többel támad.
Így akár már 80-nal is lehet majd repeszteni az aprósággal.
Az afrikai kontinens legdélibb részén számos érdekes járművel találkoztunk, nagyon másokkal, mint amilyenekhez mi itt Európában hozzá vagyunk szokva.
A két és fél méternél is rövidebb Microlino első példányait már meg is lehet rendelni.
A Brabus által kezelésbe vett miniautó árából akár egy 306 lóerős Mercedes-AMG A35 is kijönne.
Nem tud annyit, mint egy szintén Kínában gyártott Tesla Model 3, de az tízszer annyiba is kerül.
Az Audi bemutatta az A1 Citycarvert egy szupermini-kategóriás szabadidőautót.
A Smart ForFour testvérmodelljének a külcsínje nem sokat változott, de a technika persze modernebb lett.
Elég sokáig tartott, míg a Ford rászánta magát miniautójának folytatására, amely úgy tűnt, a második generáció után kivész a Ford választékából.
A miniautók vásárlói körében az átlagosnál jóval kevesebb a céges vevő. Kivétel a sok vállalat által munkaautónak vásárolt Suzuki Splash és a tavaly eladott 23 Toyota iQ, feltételezhető, hogy ezek zöme az importőr nevén került forgalomba. Ebben a kategóriában különösen döntő tényező az ár, a legnépszerűbbnek számító Suzuki Splash ikertestvére, a jóval drágább Opel Agila például az utolsó előtti helyen áll - derül ki a HVG Cégautó 2010 különszámból.