Ha a magyar gazdaság sorsa azon múlik, hogy keleten megveszik-e a termékeinket, akkor tényleg lehúzhatjuk a rolót
A tények azt mutatják, hogy külkereskedelmi gondok legfőképpen Keleten vannak.
A tények azt mutatják, hogy külkereskedelmi gondok legfőképpen Keleten vannak.
Igen, de nem feltétlenül azért, hogy becsapják a fogyasztókat – derül ki a HVG összeállításából.
A magyar Lidl-áruházakban tavaly március óta 327 magyar termékkel bővült a termékkínálat, és ma már 55 magyar beszállító 178 féle termékét árusítják összesen 10 európai ország Lidl-áruházaiban.
A Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) támogatásával 11 magyar vállalkozás vesz részt ezekben a napokban a 15. alkalommal megrendezett Tallinn FoodFair 2013 Nemzetközi Élelmiszeripari Kiállításon.
Kevesebb mint negyven cég használja termékeinél a Magyar Termék megjelölést, holott az erre vonatkozó szabály lassan fél éve van hatályban - olvasható a Napi Gazdaság hétfői számában.
Árnyalatnyi különbség sincs a hazai agrártermékek védelmét illetően az egymást követő kormányok között. Orbán Viktor miniszterelnök a „hulladékot”, az előző kabinet agrárminisztere, Gráf József a „szemetet” akarta kisöpörni a honi élelmiszerpiacról, vagyis voltaképpen importtermékek kiebrudalására törekedtek.
Mélyen elkötelezettek vagyunk a magyar termékek iránt, de szégyenszemre magyar szépségápolási termékeket eddig nem...
Az immár negyedik alkalommal megszervezett rendezvény célja, hogy méltó módon bemutassa a minőségi magyar termékeket...