Sikerült a teszt: 1000 km/h-val száguldott a kínai szupervonat
Kínai mérnökök egy 2 km-es tesztpályán próbálták ki azt a vasúti rendszert, amivel a jövőben a nagy központokat kötnék össze. Jöhet az ultra-nagy sebességű vonatok kora.
Kínai mérnökök egy 2 km-es tesztpályán próbálták ki azt a vasúti rendszert, amivel a jövőben a nagy központokat kötnék össze. Jöhet az ultra-nagy sebességű vonatok kora.
Az olasz IronLev megoldotta, hogy ne kelljen speciális sínpárokat alkalmazni a maglev technológián alapuló vonatok közlekedéséhez. Ezzel 340 ezer kilométernyi meglévő vasúti pálya válhat az ilyen – Kínából és Japánból ismerhető – szupervonatok számára használhatóvá Európában.
Begyújtotta a rakétákat Kínában, egy kétkilométeres tesztpályán már 623 kilométeres óránkénti sebességgel hasított egy vonat. A cél az 1000 km/h.
Kína újra és újra rálicitál az eddig is irigylésre méltó vasúti sebességi rekordjaira. Most a lebegő mágnesvonatuk érte el az óránkénti 453 kilométeres sebességet – ezzel pedig környezetbarátabb alternatívája lehet a repülésnek is.
Kína egy kétkilométeres tesztpályán gyorsította fel a saját fejlesztésű hipergyors vákuumvasútját, ami ha elkészül, a világ leggyorsabb szárazföldi közlekedési eszköz lesz.
Kína nemcsak a vasúti, hanem a közúti közlekedésben is alkalmazná a maglev technológiát.
A maglev technológiájú vonattal mindössze 2,5 óra alatt lesz teljesíthető az az út, ami repülővel is több mint 3 óráig tartana.
Először tesztelték a hyperloop futurisztikus közlekedési rendszert a nevadai sivatagban. Az utasok szerint sima menet volt.
Végre a belső terei is megcsodálhatók annak a vonatnak, amely a kínaiak legújabb fejlesztése, és amelyik hihetetlen sebességgel közlekedik majd.
Elkészült a kínaiak új, maglev-technológiával közlekedő vonata, amit a tervek szerint 2021-ben kezdenek majd el gyártani.
A mágneses mező által mozgatott és pályán tartott vonat csúcssebessége világrekord lesz, ha elkészül.
Egyetlen hét leforgása alatt kétszer döntött sebességrekordot az amerikai hadsereg mágnesvasútja.