Boeing-botrány: több csavar is hiányzott a helyéről, amikor kiszakadt repülés közben az ajtó
Erre jutott az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal vizsgálata.
Erre jutott az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal vizsgálata.
Kiszakadt a kabin oldala egy Boeing 737 Max 9-es gépnek, amely kényszerleszállást hajtott végre a portlandi repülőtéren. A Boeing-részvények a mélybe zuhantak, de még rosszabbul járt a beszállító cég, amely a hibás repülőgép-alkatrészt gyártotta.
Ha valóban jönnek a környezetbarát üzemanyagok, akkor többet kell fizetni a repülőjegyekért, és emiatt minden valószínűség szerint csökken majd az utazóközönség - írja a Fenntartható Repülés című jelentés, melyet a BBC ismertet.
“A szankciók miatt nem veszélyesebb az Aeroflottal repülni” – így próbálta megnyugtatni a közvéleményt az orosz légitársaság feje, aki nagyon is tisztába lehet azzal, mit jelent, ha az Airbus és Boeing-flotta nem jut pótalkatrészhez Oroszországban.
Napjainkban több mint 25 ezer kereskedelmi célú utasszállító van forgalomban, amik jelentős károsanyag-bocsátásért felelősek. Egy újfajta üzemanyaggal valószínűleg csökkenthető lenne ez a mennyiség.
Meg is célozták gyorsan a világelsőséget.
Repülőgépipari befektetésekre és légikikötők fejlesztésére ösztönöz a kormány. A tervekben volna is ráció, ha nem bukkannának fel mindenütt jól ismert személyek, akik körül azonnal megnő a pénzfelhajtó erő. Újabb innovatív iparág került a kormánykörök tömegvonzásába.
Repülőgépipari befektetésekre és légikikötők fejlesztésére ösztönöz a kormány. A tervekben volna is ráció, ha nem bukkannának fel mindenütt jól ismert személyek.
Sok ezren panaszkodtak már a koronavírus-járvány kitörése óta a fogyasztóvédelmi szervezeteknél, mert nem kapták vissza a pénzüket az elmaradt repülőútjaik miatt.
A repülés vakcina hiányában csak biztonsági intézkedésekkel folytatódhat, ami alááshatja az utasok bizalmát.
Nagyon úgy néz ki, hogy havi előfizetéses rendszert tervez bevezetni a fapados légitársaság.