Az amerikaiak tavaly több mint 19 millió évnyi tartalmat streameltek, ez 27 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest – közölte a közönségmérő óriás Nilsen.
Miközben az RTL- és a TV2-csoport között ádáz háború dúl, hogy melyik a nézettebb csatorna, a Fidesz hátországában a hvg.hu értesülései szerint újból felmerült, hogy meg kéne törni a televíziós méréssel foglalkozó cég, az Nielsen Közönségmérés Kft. monopóliumát. A választások előtt a rádiós méréseket uraló cég már tulajdonost is cserélt, és a Simicska-birodalom egyik régi – ám a piacon nagy tekintéllyel bíró – vezetőjénél kötött ki. Az adásvétel okairól alig lehet tudni valamit, a cég ráadásul eddig is egy kormányközeli cég tulajdonában volt.
A jövő évtől ismét a Gemius-Ipsos konzorcium végezheti a magyar online és digitális piac hivatalos közönségmérését. Az eredményt a döntőbizottság egyhangú szavazása alapján hozták meg.