Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#követeléskezelés

Tech HVG

100-ból 19 ember MI-vel kérne kölcsön, a tartozás behajtását 100-ból 34 bízná inkább a gépre

Az Intrum követeléskezelő friss felmérése szerint a fogyasztók egyharmada a mesterséges intelligenciát választaná a tartozáskezelés során az emberi ügyintézéssel szemben, mivel szerintük az objektív, diszkrét és előítéletmentes megoldásokat kínál. Azonban sokan aggódnak az MI alkalmazásával kapcsolatban, különösen az adatvédelem és az empátia hiánya miatt.

Vállalkozás hvg.hu

Az állam tartozik Önnek? Na, arra pénzre keresztet vethet

Szinte minden iparágban nőtt a leírási veszteség az elmúlt egy év alatt Európában. Kiemelkedő negatív változás az oktatásban, az építőiparban és a pénzügyi szolgáltatások terén tapasztalható; az európai építőipar számláinak csupán 51 százalékát egyenlítik ki 30 napos határidővel és az egészségügy számláinak is csak 59 százalékát fizetik ki egy hónapon belül.

Gazdaság hvg.hu

Végzetes is lehet egy lógó telefonszámla

Minden egy ártatlan telefonszámlával kezdődik. Mármint az adós magánszemélyek kálváriája, hiába fizetik ugyanis "rendesen" a nagyobb törlesztéseket, a halmozódó kisebb tartozások előbb-utóbb földre viszik őket.

Itthon Csikász Brigitta

Bizonyíték nélkül próbálta behajtani a követelést az OTP

Bizonyíték nélkül próbált meg az OTP faktoring cége az ügyfél által vitatott követeléseket behajtani – derült ki egyik olvasónk történetéből. Miután korábban megírtuk, hogy a cég egy már visszafizetett hitelt akart ismét kamatostul behajtani egy ügyfélen, többen is jelentkeztek hasonló történetekkel. Megkerestük az OTP-t is.