Túl van a kapacitásán az M0-s déli szakasza
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
„Közúti teherfuvarozási partnerei számára" nyitotta a kutat a Shell, vagyis személyautóba egyelőre senki ne próbáljon folyékony földgázt tankolni.
Korlátozások nélkül lehet használni mind a négy sávot.
Szerencsére az összes autós nagyon gyorsan reagált.
Ha 80-90-nel érkezik az M5-ös felé tartó lehajtóhoz valaki, könnyen kényelmetlen szituációba kerülhet.
Ha elkészülne a fővárost mintegy 100 kilométeres távolságban elkerülő félgyűrű, jelentősen könnyebb lenne a Budapest környéki közlekedés. Bónusz, hogy akkor az M1-est sem kéne feltétlen háromsávossá építeni.
2022-ben kézilabda Európa-bajnoki mérkőzéseknek ad otthont a város, 2023-ban pedig Veszprém lesz Európa kulturális fővárosa.
Öt hónapig nem lehet majd használni Csepel felől az egyik felhajtót.
Az észak-déli győri közlekedési főtengely hiányzó szakaszaként épül a híd a Mosoni-Dunán.
Ha nem jár sikerrel a társadalmi egyeztetés, a kormány dönti el, merre menjen a nyomvonal.
Két év múlva kezdődhet az M0-s hiányzó nyugati szakaszának építése, így 2022-re teljessé válhat a Budapest körüli körgyűrű. Ez komoly változásokat hozhat a környező települések ingatlanpiacán, de kérdés, kik lesznek a legnagyobb nyertesek.
Az újakkal együtt a moszkvai metróállomások száma 212-re nőtt, a metróvonalak hossza pedig együtt elérte a 360 kilométert.