Kuponozik? Ezt a megdöbbentő tényt mindenképpen tudnia kell!
A vásárlók alapvetően többre tartják a hosszabb lejáratú kuponokat és ajándékutalványokat, de persze sokszor rosszul jósolják meg jövőbeli cselekedeteiket…
A vásárlók alapvetően többre tartják a hosszabb lejáratú kuponokat és ajándékutalványokat, de persze sokszor rosszul jósolják meg jövőbeli cselekedeteiket…
Furmányos trükkökkel ejtik át a vásárlókat az akciókkal a kiskereskedők. A kuponos vásárlás az igazán veszélyes terep.
Pszichológiai tényezők is segítik az eladókat a kuponos akcióknál, és a vásárlók ezt vélhetően tudják, mégis jól pörög az üzlet. A kuponos divatkampányok során a boltosok egy sor olyan – nem is teljesen gagyi – terméket el tudnak sózni, amikre a vásárlóknak jó eséllyel semmi szükségük nincs, a vevők mégis úgy érzik, hogy nagymenő módon, sorozatban veszik a márkás cuccokat. A kuponokat tartalmazó lapoknak meg tiszta nyereség az egész.
Több mint 50, például a Subwaynél és a Häagen-Dazsnál beváltható mobilkupon-ajánlattal, illetve egy életmód „zsebmagazinnal” indul az ingyenesen letölthető SmartShopper alkalmazás béta verzióban. Az app Android és iPhone tulajdonosok számára biztosít helyfüggő, csak egy gombnyomást igénylő vásárlási kedvezményeket.
Nyaralási kupont jellemzően 40 év alattiak, felsőfokú végzettséggel rendelkezők vásárolnak - derül ki a Kutatópont Kft. felméréséből.
A közösségi vásárlóoldalak, internetes szállásoldalak képviselői, valamint a szállásadók eltérően vélekednek arról, hogy a bónuszok, kuponok, internetes kedvezmények segítenek vagy inkább kárt okoznak a szállodaiparnak - derült ki a Turisztikai Managerek Szövetségének keddi budapesti kerekasztal-beszélgetésén, ahol az előbbiek az előnyöket, utóbbiak inkább a hátrányokat hangsúlyozták.
A Magyar Orvosi Kamara szerint jogszabályi intézkedésekre van szükség azok ellen a magánorvosok ellen, akik tisztességtelenül, etikátlanul és félrevezetően hirdetik szolgáltatásaikat.
Szakértői vélemények szerint az idei karácsonyi forgalmat már egyértelműen meghatározhatja a netes vásárlás, így a pontgyűjtő, árengedményeket szervező cégek, közösségi vásárlási oldalak is komolyan labdába rúghatnak. De vajon mi lehet a slágerajándék?
Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zárta a magyar tulajdonú társaság. A társaság idén a tavalyi forgalmának megduplázását tervezi.
A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Az erőteljes verseny érthető – minden mért adat arról tanúskodik, hogy ez a piac ugyanolyan dinamikával növekszik továbbra is, ahogy azt az előző évben láthattuk. A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján 2012 első öt hónapjában a Bónusz Brigád volt a piacvezető.
A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.
A kuponos oldalak kínálatában egyre többször fordul elő, hogy az akciós szolgáltatáshoz a valóságban "fapados" kiszolgálás párosul, vagy a további ráfizetést igénylő szolgáltatást takar a kedvezmény. A pénzkérdés blog összegyűjtötte, miről érdemes vásárlás előtt tájékozódni.