Külső kerületek felé terjeszkedett a GreenGo
Már nem csak a Belvárosban lehet felvenni és letenni az elektromos autóikat.
Már nem csak a Belvárosban lehet felvenni és letenni az elektromos autóikat.
Az elektromos autózás és a kocsimegosztás sem mai találmány.
Átlagosan kilenc órát használnak egy autót héten, de életének első három évében így is elveszíti értékének 60 százalékát átlagosan.
A nagyvárosok többsége szenved a túlzott autóforgalomtól, újabb és újabb ötletes megoldások születnek egyéni közlekedőeszközként, még ha a koncepció jellemzően hasonló.
A legtöbb autógyártó még idejében lépni akar a mobilitási szolgáltatás irányába.
A Mol sem akart kimaradni a Budapesten is robbanásszerűen bővülő autómegosztó üzletből, és egyből a legnagyobb szereplőként indított. Az üzlet fejlődik, de a nagy előrelépés lenne, ha a cégek is igénybe vehetnék.
Mi lenne, ha az Uber előnyeit egyesítenénk a telekocsizással? Az eredmény vélhetően még olcsóbb autózás.
Egy autómegosztást kínáló cég megtette: egy új autó közel egy átlagfizetést elvisz havonta – állítják.
Mi lehet jobb, mint egzotikus autókat vezetni? Minden héten másik egzotikus autót vezetni.