Kivonul Magyarországról a Jófogás és a Használtautó.hu tulajdonosa
Az Adevinta nem biztos benne, hogy náluk van a legjobb helye a apróhirdetős oldalaknak, ezért inkább túladnak a Jófogáson és a Használtautó.hu-n.
Az Adevinta nem biztos benne, hogy náluk van a legjobb helye a apróhirdetős oldalaknak, ezért inkább túladnak a Jófogáson és a Használtautó.hu-n.
Az online piactereken meghirdetett termékek kiszállításával trükköznek csalók, de több jel is figyelmeztethet arra, mikor nem érdemes követni az utasításaikat.
Negyedével többen keresik a használt bútorokat nyárhoz képest – derül ki a Jofogas.hu online felméréséből. Az apróhirdető szerint a vevők leginkább a szekrénysorokat és a polcokat keresik, nagy részük 50 ezer forintot szán rájuk, és sokan állnak neki a bútorfelújításnak.
Ebből a Magyarországon készült személyautóból nem sok készült, olyannyira, hogy sokan nem is tudnak a típus létezéséről.
Nem kacsa, hogy eladó a KACSA-1 forgalmi rendszám. Dagobert bácsi és a Citroën 2CV tulajok beájulnának tőle.
A részleteket még nem árulják el, csak annyit, hogy a lakáspiacra fókuszálnak idén.
Miután az emberek tegnap egymás kezéből tépték ki a cuccokat, sokat feltettek az apróhirdető oldalakra. Brutális összegekért kínálják a termékeket.
Egyenesen az apróhirdetési oldalon lehet majd fizetni, de az üzlet visszaigazolásáig a pénz – az eBayhez hasonló üzleti modell bevezetésével – biztonságban marad.
Végérvényesen befejeződött az ingyenes online apróhirdetési verseny nyílt sisakos korszaka, mivel hétfőre kivezették az OLX.hu portált a hazai internetről. A februárban vesztett helyzetből hirtelen nyerésre fordító Jófogás.hu ügyvezetője azért kér még két évet a nyereségessé váláshoz.
Teljesen kivezetik a magyar piacról az OLX.hu márkanevet, miután azt megvette az apróhirdetési piacon vetélytárs Jófogás.hu tulajdonosa – írja a Világgazdaság keddi száma.
Tizenöt dolgozót érinthet, hogy a Jófogás.hu apróhirdetési oldal megvette a rivális OLX.hu-t.
Az OLX-nek annyi, nyert a Jófogás. Meglepetésre az évek óta kétszereplős, ingyenes online hirdetési piac kisebbik szereplője azt jelentette, hogy megvette a nagyobb riválisát.