Itt van, mire panaszkodnak a legtöbbet a magyar netezők
Közzétette egy érdekes kutatása eredményét az NMHH, amely azt is bemutatja, milyen problémákat észlelnek a magyar internetezők, és mik azok, amik a legjobban zavarják a felhasználókat.
Közzétette egy érdekes kutatása eredményét az NMHH, amely azt is bemutatja, milyen problémákat észlelnek a magyar internetezők, és mik azok, amik a legjobban zavarják a felhasználókat.
A Facebook hosszú távú céljai között szerepel, hogy ne csak az SMS-t, hanem a hagyományos telefonhívást is kiváltsa alkalmazásaival. A most közzétett adatokból úgy tűnik, jó úton haladnak.
Magyarországon egyre több szolgáltató indít üzleti VOIP-csomagokat cégeknek. Nincs belépési díj, havi díj, hűségnyilatkozat. Cserébe viszont legalább felére csökkenthető a havi céges telefonálás költsége, amelyről áfás számlát is adnak. Budapesten átlagosan bruttó 10 forintos percdíj alatt lehet telefonálni bármely mobilra és vezetékesre, mindenhová az országban, csúcsidőben. De igazán azoknak a cégeknek éri meg, akik sokat telefonálnak külföldre, például szállodáknak vagy szállítmányozási és informatikai cégeknek.
VoIP, azaz IP-alapú telefonhálózat: íme, a válasz az igényre, hogy minél kevesebbe kerüljön egy cég működését...
A 29 527 474 „egyidejű” user éppen 4,3 %-kal haladta meg az előző havi csúcsot, amit egyébként január 17-én mértek.
Szegény Skype, meglehetősen kalandos életutat tudhat a magáénak. Bár a kezdetektől nagyon népszerű, üzletileg mégsem tartozik az igazán nagy dobások közé. Felvásárolták, eladták, majd megint felvásárolták, volt veszteséges, nullszaldós és picit nyereséges, majd megint veszteséges.