A fogyasztók félretájékoztatása miatt vizsgálja a Telekomot a GVH
A versenyhatóság azt akarja kideríteni, hogy a Telekom kampánya tisztességtelenül befolyásolta-e a fogyasztók döntését.
A versenyhatóság azt akarja kideríteni, hogy a Telekom kampánya tisztességtelenül befolyásolta-e a fogyasztók döntését.
Egyre többen élnek a határozott idejű, azaz hűségidős szerződésekre vonatkozó szabályok 2017 őszén életbe lépett változásai által kínált lehetőségekkel – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) távközlési szolgáltatások használatát lakossági körben vizsgáló 2018-as felmérésének előzetes adataiból. Az új előfizetők kétharmada már csak egy év hűségidőt vállalt, tíz megkérdezettből kilenc teljesen elégedett a határozott idejű szerződésével, viszont a 2018-ban szerződést kötött előfizetőknek csak alig hatvan százaléka tudta, hogy a készülék nélküli hűségidőplafon egy évre csökkent.
Puhíthatják a kormány tervét, mégsem törölnék el minden mobilvásárlásnál a kétéves hűségidőt.
A vásárlók járnának rosszul, ha megfeleznék egy törvénymódosítással a hűségidőt – állítják a távközlési szolgáltatók.
Egy fideszes törvényjavaslat közvetetten Simicska Lajosnak is kedvezhet.
A hűségidő lejártával főként az internetes szolgáltatáscsomag váltására nyitottak a hazai ügyfelek – derül ki a Telenet.hu-n végzett felmérésből. A mintegy 7 ezer válaszból az is kiolvasható, hogy az átlagos ügyfél ragaszkodik valamelyik ismertebb szolgáltatóhoz, 72 százalékuk számára fontos a kiválasztott szolgáltató ismertsége.