Veszélybe került egy hátrányos helyzetű gyerekekkel foglalkozó alapítvány, betörtek a telephelyére
400 ezer forint értékben vittek el szerszámokat egy mobilgarázsból, amelyeket az alapítvány épületének felújításakor használtak.
400 ezer forint értékben vittek el szerszámokat egy mobilgarázsból, amelyeket az alapítvány épületének felújításakor használtak.
Szalay-Bobrovniczky Kristóf szerint ez egy biztos megélhetést nyújtó pálya.
Telegdy Álmos, a Budapesti Corvinus Egyetem docense szerint addig nem változik a helyzet, míg nem számít, hogy egy iskolából hány diák tanul tovább, mennyi bukik meg vagy hagyja el a rendszert végleg.
Az ENSZ felmérése szerint a legszegényebb országok iskoláinak több mint felében nincs ivóvíz.
A Cinego felületén, 350 forintos mozijegy megvásárlását követően tekinthető meg a Móra Ferenc novelláján alapuló Milk című kisfilm. A bevételt Szirák község és a sziráki iskola fejlesztésére fordítják majd.
A Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség szerint az intézkedés az ellenük zajló politikai hadjárat újabb eszköze.
Egy civil szervezet arra kér mindenkit, üljenek le társasjátékozni, de ezúttal egy nemes cél érdekében.
Aki nem házas, az csak miniszteri engedéllyel fogadhatna örökbe a jövőben. Nem nehéz kitalálni, kikre céloz a kormány, Magyarországon ugyanis az azonos nemű párok nem köthetnek házasságot. Dombos Tamást, a Háttér Társaság ügyvivőjét kérdeztük a melegek jogainak szűkítéséről.
A hátrányos helyzetű diákok egyharmada nem tudott bekapcsolódni a digitális oktatásba azokon a helyeken, ahol vannak tanodák. Ahol nincsenek, ennél is rosszabb lehet a helyzet. A távoktatás sikerességéhez nemcsak az eszközök hiányoznak, de a diákoknak sem tere, sem módszertana nincs az önálló tanulásra, szüleik pedig nem tudnak nekik hatékonyan segíteni – derül ki egy friss kutatásból.
A túlnyomórészt hátrányos helyzetű gyerekeket oktató pedagógusok szerint tanulóik harmada nem tudott bekapcsolódni a digitális oktatásba – ez derül ki egy friss, kutatásból. Az eredmények alapján várható, hogy tovább nő majd az iskolai szakadék a gyerekek társadalmi helyzete alapján.
Egy Budapesten zajló művészeti képzés keretében állami gondozásban felnőtt fiatalok lehetőséget kapnak arra, hogy kitörhessenek a hátrányos helyzetükből. Hogyan tud a színházi nevelés segíteni ezeken az embereken, és miért tabutéma, hogy a „zaciból jöttek”? Három résztvevővel és az őket mentoráló rendezővel beszélgettünk.
Az Economist című gazdasági hetilap vette sorra, miért kész ráfizetés, ha hosszabb időre bezár az iskola.