Vitézy Dávid szerint nem kell háromsávos M1/M7
Vitát generált a Facebookon arról, hogy mennyire túlterhelt a pálya, és mit kellene fejleszteni.
Vitát generált a Facebookon arról, hogy mennyire túlterhelt a pálya, és mit kellene fejleszteni.
Nem vették le a napirendről a két fontos autópálya bővítését, csak elhalasztották a tervezését. Azért, mert háromsávosak csak akkor lesznek ezek az autópályák, ha elnyerjük a 2024-es olimpia rendezési jogát. Ahhoz viszont elég a 2017-es NOB-döntés után elkezdeni a megvalósítást.
A bal pálya kiépítésével kétszer három sávossá bővítik az M0-s autóutat az M1-es és az M7-es autópálya közötti 2,7 kilométeres szakaszon. Májusban kezdődik a munka – közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Szeptember közepétől három forgalmi sávossá válik az M0-s körgyűrű az M7-es és az M5-ös autópályák között mindkét irányban, egy-egy leállósávval bővítve – közölte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Az M0-s déli szektorán, a régió második legforgalmasabb autópályáján, sávonként körülbelül 25 ezer jármű halad át naponta.