Soha annyi gyorshajtót nem bírságoltak meg, mint tavaly
Több mint 26 milliárd forintot fizethettek be az államkasszába a lefotózott gyorshajtók.
Több mint 26 milliárd forintot fizethettek be az államkasszába a lefotózott gyorshajtók.
Nehéz elképzelni, hogy nem észlelte, milyen állapotban vannak a gumik.
Május elsejétől él egy új szabályozás.
Itt vannak az év első három hónapjának statisztikái.
Beindult az autószállító karavánok szigorított ellenőrzése.
Ráhajtottak a buszsávot szabálytalanul használó autósokra a rendőrök.
Ha arrébb tenni sincs hely az autót, akkor jön az elszállítás.
A törvény nem teszi lehetővé, ezért egy nála alacsonyabb rangú rendelet sem engedheti meg, hogy a helyszíni közlekedési bírsággal szemben 30 napon belül bírósági felülvizsgálatot lehessen kérni, ezért ezt a rendeletet megsemmisítette az Alkotmánybíróság.
A tilosban parkoló személyautóknak csak a színe tér el egymástól, a gyártó és a kategória ugyanaz.
Az olasz Brill Steel Motorsport autójával egyébként is elég nehéz feltűnés nélkül bárhol megjelenni. Még Monacóban is.
Tavaly mintegy százezer esetben változtatták át a bíróságok a szabálysértési ügyekben kiszabható büntetést elzárásra. Ez nemcsak az igazságszolgáltatást terhelte le, de drága is, tavaly minimum 230 millió forintba került. Egy új jogszabálymódosítás javíthat a helyzeten, de egyúttal a rendőrségre hárulhat jóval több feladat. A Belügyminisztérium cikkünk megjelenése után közölte, hogy az átváltoztatott bírságok több mint 99 százaléka nem vezet tényleges elzárásra, mert az érintettek nagy többsége az utolsó pillanatban inkább befizette a bírságot, mint hogy fogházba vonuljon.