400 kilométeres villanyhatótávú plug-in hibridek jönnek
A legújabb külsőleg tölthető hibridek elektromos hatótávja villanyautó magasságokba emelkedhet.
A legújabb külsőleg tölthető hibridek elektromos hatótávja villanyautó magasságokba emelkedhet.
A brit Nyobolt olyan elektromos autót fejlesztett ki, melynek töltési technológiája nagy hatással lehet az e-autókra. Előbb azonban a fejlesztés hiányosságait kell leküzdeni.
Dél-koreai kutatóknak sikerült megoldaniuk a szilíciummal kapcsolatos egyik legfőbb problémát, így már könnyen alkalmazható az anyag az akkumulátorokban.
A platós Teslának nem meglepő módon az ígértnél rövidebb a gyakorlati hatótávolsága.
Jövünk az ADAC elektromos autók átlagos hatótávjával kapcsolatos statisztikájával.
A Nio ET7 új csúcsmodelljével közel 1100 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A Bluetooth mellett már a wifire is támaszkodhatnak a vezeték nélküli fülhallgatók, köszönhetően a Qualcomm új chipjeinek. Ez nem csak nagyobb hatótávot, de jobb hangminőséget is eredményez.
Sosem tett még meg ekkora távolságot hidrogénautó, mint a Delfti Műszaki Egyetem által létrehozott jármű: az EcoRunner XIII kevesebb mint 1 kg hidrogénnel tett meg 2488 kilométert, ezzel pedig világrekordot is felállított.
A Nissan dupla energiasűrűséget és háromszoros töltési sebességet ígér.
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
Egész pontosan 1651 kilométert vezetett az ötéves BMW 7-essel, és még maradt némi üzemanyaga.