Magyarországon gyorsabban veszítenek értékükből az autók?
Magyarországon a 3 éves autók ára az eredeti vételárhoz képest átlagosan csupán 59 százalék, míg az unió többségében közel tíz százalékkal magasabb ez az érték.
Magyarországon a 3 éves autók ára az eredeti vételárhoz képest átlagosan csupán 59 százalék, míg az unió többségében közel tíz százalékkal magasabb ez az érték.
Egy meglepő történet az Egyesült Államokból.
Még mindig a német márkák uralják a használtan behozott autók piacát, azonban nagyon rákapcsolt tavaly a Hyundai és a Kia párosa, amik ráadásul sokkal fiatalabb autókkal szerepelnek a behozatali statisztikákban.
Ilyen a piac, most használtan is megérheti hétüléses autót venni. Eladóként persze megint más a helyzet.
A két legnépszerűbb típusra közel hárommilliószor kerestek rá negyed év alatt a legnagyobb használt autós oldalon.
Bezzeg az SUV-k, azok most használtan is jól tartják az árukat.
A magyar autópiacot egyértelműen a nyugati használt import hajtja már évek óta. Az utakon futó személygépkocsik átlagéletkora 14,5 év, a dízelüzemű kocsik aránya pedig 28 százalék. Így nem is meglepő - írja a G7.hu hírportál - hogy a népességhez képest Magyarországról évek óta messze a legtöbben keresnek rá a kettőstömegű lendkerék témakörre
Megtört a használtautó-piac lendülete az első három hónapban. Az elsődleges forrás, a használtimport jelentősen visszaesett a tavaly 24 százalékos növekedéshez képest.
Melyik középkategóriás modellnek a legjobbak a hibamutatói mostanság?
A forgalomban lévő autók csaknem 80 százaléka 10 évnél idősebb. A helyzet az, hogy miközben zajlik az elektromos autók forradalma, az átlag magyar autóhasználó járműve egyre régebbi.
Ha a divatossági faktort leszámítjuk, és hosszabb távra tervezünk, akkor az egyterű autók mindenképpen, amelyeknek az utóbbi időben lefele megy az ára, de átlag alatti mértékben drágulnak a kis- és miniautók is.
Hiába járhat akár letöltendő büntetés is az óratekerésért, a visszatartó ereje gyakorlatilag nulla.