Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#hard_body_hang

Business magazin HVG Extra Business

10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn

A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.

Vállalkozás hvg.hu

Ezekről a magyar cégekről még hallani fog

Tegnap bemutatkoztak a Design Terminál mentorprogramjából kikerülő gyors növekedési potenciállal bíró cégek, amelyek már korábban is bizonyítottak külföldi piacokon is, de a közeljövőben intenzív nemzetközi terjeszkedést terveznek.

Vállalkozás Varga Szabolcs

Így ösztönzi Varga Mihály a magyar kkv-kat

Az Amazon sikertörténetével példálózott Varga Mihály egy ma reggeli rendezvényen, ahol három magyar kisvállalkozást tüntetett ki. A díjazottak szerint azonban Magyarországon mások a mértékek.

Vállalkozás Varga Szabolcs

Magyar vasakon edzenek Európa izomakrobatái

Barátaiknak terveztek húzódzkodót magyar fiatalok, de maguk sem gondolták volna, hogy három év múlva már egy születőben lévő sportág, a street workout világkupájának döntőjében is az ő eszközeiken versenyeznek majd. Nem csak a profikra gondoltak azonban, bárki csinálhat pár gyakorlatot, aki a Petőfi híd budai hídfője felé téved, ahol másfél hete építették fel első utcai szertornaparkjukat. Az utcai izomfejlesztő vasakkal terveik szerint kilépnek a világpiacra is.