Egészségesnek nevezte az energiaitalokat a Magyar Energiaital Szövetség, vizsgálatot indított ellene a GVH
<strong>A szervezet vélhetően megtévesztette a fogyasztókat, amikor </strong>az energiaitalok felelősségteljes fogyasztását népszerűsítette.
<strong>A szervezet vélhetően megtévesztette a fogyasztókat, amikor </strong>az energiaitalok felelősségteljes fogyasztását népszerűsítette.
A versenyhivatal azt gyanítja, a forgalmazó cég nem tudja bizonyítani, hogy a kozmetikai balzsamok gyógyhatásúak. Ráadásul a cég egy facebookos „szakértői egyesülettel” is népszerűsítette a termékeit.
Hogyan lehet áthárítani egy adót, amit nem is neki kell megfizetnie?
A fogyasztóvédők azért perelték be a techóriást, mert nem volt elég a Google-fiókban csak egy helyen kikapcsolni a helyadatokat.
Átverős hirdetéseket jelentetett meg a kormánypárti médiacsoport központi cége, a Mediaworks. A hirdetések gazdája 800 millió forintos bírságot kapott, a Mediaworks vállalta, hogy az egész cégcsoport hirdetési gyakorlatát rendbe szedi.
A versenyhivatal figyelmeztette és új eljárásrend kialakítására kötelezte a céget.
Egy brit segélyszervezet perrel fenyegette meg az áruházláncot, bár nem csak ők érintettek.
Néhány tízezer dollár befektetésével évtizedekre megvásárolta magának a menlevelet a cukoripar, minden egészségügyi felelősséget a telített zsírokra hárítva. A teljes sztorit a HVG eheti kiadványában olvashatja.
Ha a keresetet elfogadják, súlyos összegeket fizethet az energiaital-gyártó a fogyasztók megtévesztése miatt.
10 millió forintra bírságolta a Gazdasági Vesrenyhivatal (GVH) a Lyoness Hungary Kft.-t és a Lyoness Holding Europe AG-t megtévesztő reklámok miatt.
A GVH megbírságolta a felszámolás alatt lévő Malévet egy régebbi reklámja miatt.
Összesen 15 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal(GVH) az OTP Bankra és a Magyar Posta Életbiztosító Zrt.-re, mivel a két vállalkozás fogyasztókat megtévesztő módon, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatva hirdette termékeit.