A villanyt és a benzint sem veti meg a legújabb szemrevaló sportszedán
A Karma Invictus egy alacsony építésű hatótávnövelős hibrid autó, mely garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A Karma Invictus egy alacsony építésű hatótávnövelős hibrid autó, mely garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
Egy autópálya mentén lángol és majd szikráik a világ egyik első konnektoros autója.
Az immár kínai tulajdonban lévő amerikai gyártó Karma Revero modellje a korábbiaknál fejlettebb technikát vonultat fel.
Az első szériagyártású elektromos autókkal csúfos kudarcot valló márka megint visszajönne egy Tesla Model S jellegű, de még látványosabb autóval.
Henrik Fisker dán dizájner, autóipari vállalkozó bele állt már párszor a földbe és most sem kizárt, hogy így végzi, de megint próbálkozik. Nem is akármivel, egy kétüléses klasszikus izomautóval.
Kína legnagyobb autóalkatrész-gyártója vásárolja fel a csődbe jutott, elektromos sportautókat gyártó amerikai Fisker céget. A cég eddigi egyetlen modellje a Karma, a nevéhez nem méltón eddig leginkább csak balszerencsét hozott.
135 ezer dolláros autóval akar konkurálni egy kis cég az amerikai elektromos autók legismertebbjével a Teslával.
Több mint egy tucat 100 ezer dolláros autó éget porrá, mert nem bírták a sósvizet.
Néhány hónapon belül a második Fisker Karma luxusautó lett az enyészeté.