Így növelhetjük a produktivitást felhővel
A felhőalapú megoldások nem csak a vállalatok informatikai részlegein okoznak forradalmi változásokat, hanem a működés minden területét átalakítják, beleértve akár a HR-t vagy a marketinget is.
A felhőalapú megoldások nem csak a vállalatok informatikai részlegein okoznak forradalmi változásokat, hanem a működés minden területét átalakítják, beleértve akár a HR-t vagy a marketinget is.
A vállalatirányítási rendszerek cloud alapon nem csak biztonságosabbak, a céges szerverszobában zümmögő társaiknál. Mivel idő- és költséghatékonyságuk mellett a szolgáltatások rajtuk oda-vissza skálázhatók, ideális választásai lehetnek azon közepes méretű cégeknek is, akik csak azért fizetnének, amit valóban használnak is.
Legyen bármennyi mutató egy cég életében, az ügyfelek elégedettsége mindig az egyik legfontosabb fokmérő. És legyen akármilyen a termék vagy a szolgáltatás, az ügyfelekkel való kapcsolattartás minősége mindig sokat javíthat elégedettségükön. Az erre szolgáló csapat és infrastruktúra, azaz egy kontakt center működtetése anyagi szempontból jelentős terhet róhat a vállalkozásokra, de ahogy annyi másban, a technika fejlődése ebben is enyhülést hozhat.
A felhőalapú szolgáltatásokat elsősorban a költségmegtakarítás és a beruházás nélküli fejlesztések teszik vonzóvá, ugyanakkor továbbra is sokan továbbra is félnek a szolgáltatások sok esetben csak vélt veszélyeitől – derül ki a T-Systems felméréséből.
A felhő alapú szolgáltatásokkal ma már a könyvelési és bérszámfejtési feladatok is egyszerűsíthetőek, méghozzá az adminisztráció színvonalának növelésével.
Csúnya szó, hogy „közösségi kollaboráció”, de a cégek számára gyorsabb és pontosabb eredményt, illetve hatékonyabb csapatmunkát tesz lehetővé. A felhő alkalmazások üzleti használatát a mobilizációs kihívások lassan megkerülhetetlenné teszik, noha idehaza még alig-alig találni ilyen feladatmegosztásra épített céges rendszereket.
23 ország 6800 vállalkozásának megkérdezésével készített a felhőszolgáltatások elfogadottságáról kutatást az Ipsos Mori a Microsoft megbízásából. A Magyarországon is elvégzett felmérésből kiderül, hogy a kisvállalkozások informatikai rendszereik kialakításánál leginkább a költségekre figyelnek – az európai válaszadók 45 százaléka, míg a magyarok 60 százaléka tartja ezt különösen fontos kérdésnek.
Több száz milliárd eurós GDP-növekedést, és több millió új munkahelyet vár a felhő alapú szolgáltatások támogatásától az Európai Unió. A közösség cloud-stratégiájától a hazai szolgáltatók is előrelépést remélnek - írja a Világgazdaság.
A „Trusted Cloud ” néven indított kezdeményezés célja, hogy az eddigi gyakorlati tapasztalatok felhasználásával olyan...