Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fehérnemű_modell

Plázs Lukács Andrea

"Nálunk hangosan kiröhögték a dagikat" - van-e esélye egy új szépségideálnak?

Egyre többször találkozunk a médiában olyan modellekkel, akik nem felelnek meg a hagyományos elvásároknak: divat a plus size, a testi hiba és a ráncos bőr a kifutón, de vajon nem több a másság mutogatása, mint múló dili, amit kihasználnak a divatcégek a feltűnősködésre? A nők nagy része még mindig arra törekszik, hogy karcsúbb legyen, mert az elfogadottabb. A harmonikus szépséget kétséges, hogy meg lehet dönteni a szépségiparban, a hétköznapi nők viszont szívesen látják a kevésbé tökéletes alkatokat is a reklámokban.

Plázs life-style.hu

A női test 125 éve - nagy fotók

A világ legrégebbi márkái között egyértelműen vezetnek a sörök és a japánok, konkrétan egy japán hotel birtokolja a...

Shake life-style.hu

Mellbimbók csipkében – nagy fotó

Bár az Etam ruhamárka elsősorban nem szélsőséges szenvedélyességéről híres, legutóbbi fehérnemű-divatbemutatójukon sikerült néhány határozottan izgalmas darabot elővezetni.

Shake MTI

Nadal az Armani reklámarca lett

Rafael Nadal, a férfi tenisz világelsője élvezi, hogy David Beckham és Cristiano Ronaldo után ő lett az Emporio Armani divatcég alsóneműinek és farmerjainak új arca, s ezáltal szexszimbólummá vált.