2011. január. 25. 08:37 MTI Utolsó frissítés: 2011. január. 25. 08:31 Shake

Nadal az Armani reklámarca lett

Rafael Nadal, a férfi tenisz világelsője élvezi, hogy David Beckham és Cristiano Ronaldo után ő lett az Emporio Armani divatcég alsóneműinek és farmerjainak új arca, s ezáltal szexszimbólummá vált.

A spanyol világsztár az ausztrál nyílt bajnokságon Marin Cilic felett aratott nyolcaddöntős sikere után válaszolt újságírók kérdéseire, akik közül többen a nem rég indult fekete-fehér reklámkampányról faggatták.

"Fantasztikusan érzem magam, egyáltalán nem zavarnak a bekiabáló hölgyek" - mondta mosolyogva arra a kérdésre válaszolva, hogy nem vonják-e el a figyelmét a játéktól a neki sikongató női rajongók. Nadal a fotózásról lelkesen beszélt, elmondta, nagyszerűen érezte magát, s kifejezetten élvezte a képek készítését.

"Mindig jó új dolgokat felfedezni, s a divatvilágot korábban nem ismertem. A fotózás nagyon hosszú volt, de végig jól éreztem magam" - mesélt élményeiről a spanyolok kilencszeres Grand Slam-győztese.

A világelsőt ezt követően egy női riporter arról faggatta, hogy szexinek tartja-e a képeit, amire Nadal kitérően válaszolt, s visszakérdezett, s az újságíró igenlő válaszára úgy reagált: "Örülök, ha tetszenek!"

A kampány februárban indul majd be igazán, s a spanyol játékosról készült óriásplakátok a cég tavaszi és a nyári kollekcióját mutatják majd be.