Jöhet a rollerszigor: korhatár és 20 km/h-s sebesség
Egyre több van belőlük az utcákon, ami egyre több balesetet is jelent.
Egyre több van belőlük az utcákon, ami egyre több balesetet is jelent.
A közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértésének minősül, ha nincs biztosítás a rolleren, amelyikre kötelező lenne.
A sofőrön bukósisak és protektorok, a gyerek kis sapkában a bébihordozóban.
Évek óta nem sikerül a rollerek helyzetét a közlekedésben rendezni, de bírósági gyakorlat és iránymutatás van.
A népszerű koreai banda tagját, Sugát egy augusztusi estén a rolleréről leesve találták meg a rendőrök, megszondáztatták, és azonnal elvették a jogosítványát.
A helyi közlekedési szervezet angliai és spanyolországi esetekre hivatkozott.
A feleslegesen körülményes ügyintézés mellett persze a túlárazás a másik kézenfekvő módszere a biztosítóknak, akik egyelőre nem kapkodnak a rolleresekért.
A készülő KRESZ-ről a változásokat előkészítő Építési és Közlekedési Minisztérium, illetve a Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet tartott háttérbeszélgetést.
Két nagy szereplő viszi el egyelőre a rolleresek kötelező biztosításait.
Egy kisebb úthiba elég, hogy hatalmasat essen.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
Úgy tűnik, nem minden biztosító akar versenybe szállni.