Keresztbe fekszik a HÉV-felújításnak Soroksár, ha nem viszik a föld alá
Föld alá szeretné vitetni a HÉV-et Soroksár, mert már most is zavarónak tartják a felszíni nyomvonalat. Ennek érdekében akár meg is vétózzák a vonal tervezett felújítását.
Föld alá szeretné vitetni a HÉV-et Soroksár, mert már most is zavarónak tartják a felszíni nyomvonalat. Ennek érdekében akár meg is vétózzák a vonal tervezett felújítását.
Ismét 9 perc lesz a Csepel-Boráros tér menetidő.
A Kálvin térnél fúrnak, ahol a tervek szerint az új vonal végállomása lesz ötven méteres mélységben.
Egész nyáron marad a vágányzár és maradnak a pótlóbuszok.
Jövő nyárig tolódhat ki a vágányzár a forgalmas HÉV-vonalon az új atlétikai stadion munkálatai miatt. Addig marad a pótlóbuszos megoldás.
Június 22-től az év végéig csak Csepel végállomás és a Kvassay híd között közlekedik a HÉV.
A csepeli HÉV és a 2-es villamos közlekedése is változik június közepétől.
A ráckevei vonalat is összekötnék a csepeli vonallal, és a Kálvin térig vezetnék. Új szerelvényeket is ígérnek.
A szentendrei HÉV 5-ös metróra való átnevezése a legtökéletesebben mutatta meg, mi zajlik a színfalak mögött: több száz milliárd forint elköltésén megy a vita, nem mindegy ugyanis, melyik HÉV-et fejlesztenék, és mivé. Az infrastruktúra felfejlesztésére még, úgy tűnik, lesz is pénz, annál nagyobb kérdés, hogy miből cserélnék le a 98 HÉV-szerelvényt.
Két év után is csak a megvalósíthatósági tanulmány elkészítését kéri a kormány egy új határozatban.
Karbantartást végeznek, a pótlóbusz csak a Szent Imre térig közlekedik a Boráros tértől.