A valóságban nem létező cipőket gyártó céget vásárolt meg a Nike
Nem csillapodik az NFT-tokenek körüli őrület, és a jelenségből a világ legnagyobb sportszergyártója, a Nike sem szeretne kimaradni.
Nem csillapodik az NFT-tokenek körüli őrület, és a jelenségből a világ legnagyobb sportszergyártója, a Nike sem szeretne kimaradni.
Torták plusz cipők egyenlő boldog nők: faék egyszerűségűnek tűnő ötletből csinált üzletet egy élelmes amerikai.
Évről évre nő a cipőiparon belül a sportcipők szegmense, ami azonban hatalmas karbonlábnyommal jár, mert a legtöbb sneaker szintetikus anyagokból, rengeteg víz és energia felhasználásával készül. Ezért ma már a vezető cipőgyártók is egyre inkább a különféle hulladékok újrahasznosításában gondolkodnak a tervezés során.
Csupán nemrég kezdtek el komolyan gondolkodni a cipőalkatrészek 3D-s nyomtatásán a sportszergyártók, az évtized közepére azonban a SmarTech Analysis piackutató cég prognózisa szerint már 4,2 milliárd dolláros lesz ez a piac.
Bár számos iparágat és céget negatívan érintett a Kínában kitörő koronavírus, számos ország könnyűipara nyerhet is ebből.
Egy mostanra itthon szinte teljesen kihalt iparágban vett repülőrajtot egy tavaly ilyenkor éppen csak megalakult tiszaföldvári manufaktúra. Ráadásul olyan, világcégektől hemzsegő piacon próbálkozik, ahol nem hogy fehér foltok, de még gombostűhegynyi szabad placcok sem nagyon mutatkoznak.
Forradalmasíthatja a cipőgyártást az Adidas új németországi gyára, amely szinte teljesen automatizált.
Ma már a világ számos országának üzletében megtalálhatóak az Ugg birkabőrcsizmái, pedig először senkinek sem kellettek. A cég alapítója azonban nem adta föl, stratégiát váltott, és belopta a márkát a vásárlók szívébe.
Nettó 15,5 milliárd forint árbevételt ért el a csengeri Josef Seibel Cipőipari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (JS), a megelőző évinél 800 millió forinttal többet, mérleg szerinti eredménye azonban 814,3 millió forintról 210,1 millióra csökkent