Azahriah, miután a Forbes a legértékesebb magyar celebnek választotta: A „celeb” jelző az utolsó, amit szeretnék magamnak
Szerinte a celebséget mindenki a „tévés trashsel” köti össze, de annak nagyon örül, ha sok mindenkire hatással lehet.
Szerinte a celebséget mindenki a „tévés trashsel” köti össze, de annak nagyon örül, ha sok mindenkire hatással lehet.
Az ajándék pedig egy 70 milliós Bentley volt.
Az énekesnő úgy érzi, most vált igazán felnőtté.
Rendhagyó módon érkezett látlelete a mai magyar közéletnek.
Némethyová Ivett a Blikk információi szerint befektetői pénzekkel nem tudott elszámolni.
„Teljes mértékben, 100 százalékig” kihasználta a média az elmúlt években a kigyúrt celebet, aki egy szokatlan interjúban depressziójáról, Istenről és drogozásról is beszélt.
A másik gyanúsított ellen azonban változatlanul folyik a nyomozás.
A nő a rituálé közben állítólag pánikba esett és elszaladt. Másnap reggel került elő.
Alig találni olyan hírességet, aki ne dicsekedne el a gyerekeivel több százezer követőjének. A jogvédők és a pszichológusok óva intenek, de a celebek szerint a helyzet nem olyan egyértelmű, mint amilyennek látszik.
A befolyás demokratizálódott, szinte bárki ismertté válhat. Azok, akik értékes, szórakoztató vagy egyesek szemében hasznos tartalmat hoznak létre, nagy követői bázist építhetnek ki. Részlet A rejtélyes Z generáció című könyvből.
Az orvosból lett műsorvezetőből lett üzletasszonyból lett pszichológusból lett szerző könyvét elolvasva választ kaptunk a címében feltett kérdésre: és ezt lehet? Nem, nem lehetne, és mégis megtörténik.
Az ellenzéki előválasztáson csak két jelölt kampányol közéleti szereplőkkel, őket is gondosan megválogatva: míg a Fidesznél a jóvá lett "rosszfiúk" is beleférnek, Karácsonyék nagyon óvatosak, hogy kiket állítanak a soraikba, előnyben részesítve az értelmiséget és a magaskultúrát. De vajon ez döntő egy kampányban?