Nemcsak az érdekes, hogy alig pislognak a Forma–1-es pilóták, hanem hogy szinte mindegyik ugyanott
Egy japán kutatócsoport arra derített fényt, hogy az F1-es autóversenyzők jellemzően a pálya egy meghatározott, biztonságos szakaszán pislognak.
Egy japán kutatócsoport arra derített fényt, hogy az F1-es autóversenyzők jellemzően a pálya egy meghatározott, biztonságos szakaszán pislognak.
Nem hatotta meg őket ez a védekezés.
A gyerekülések és motorosok esetén a bukósisakok használatát is figyelik majd egy közös európai akció részeként.
Csak szépen lassan úgymond "libasorban".
Nem volt még olyan tanév, amelyik ne indult volna jelentős közlekedési káosszal. Pedig mindez könnyen megelőzhető lenne, csupán néhány dologra kellene odafigyelnünk.
7 századmásodperc – ennyi idő is elég lehet arra, hogy a testünk végzetes sérüléseket szenvedjen egy autóbalesetben. De vajon mi történik az emberrel, ha 80 km/h sebességgel haladva letér az útról, és egy 1 méter mély árokba hajt? A Spektrum vasárnap mutatja be azt a dokumentumfilmet, melyből kiderülnek a részletek.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP mostantól még szigorúbban figyeli az autók biztonságát, ami sok kerékpáros életét mentheti meg.
Úgy tűnik, valóban nincs értelme a kerékpárosok kontra autósok párharcnak.
Egy izlandi kisvárosban olyan festést kapott az egyik gyalogátkelőhely, amire minden autós felkapja a fejét.
Legyen szó autóról vagy kisbuszról, nem mindegy, hol ülünk benne. Mutatjuk, melyek a legbiztonságosabb helyek.
A festés nemcsak feldobja az utcaképet, de jóval hatékonyabb is, mint bármelyik fekvőrendőr.