Ezekkel a reklámokkal készülnek az idei Super Bowlra az autómárkák
A nagy visszatérő Volkswagen mellett két japán cég és a BMW mutatott már valamit a reklámjából.
A nagy visszatérő Volkswagen mellett két japán cég és a BMW mutatott már valamit a reklámjából.
Visszatekintve sokan elfogadnának ilyen autós élményeket.
Ha szigorúan vesszük, igazuk van a problémázóknak.
Minden bizonnyal nem éppen szerény összegért vezetik fel a japánok Nissan Z-t.
„Inkább sétáljon vagy biciklizzen” – ehhez hasonló szlogeneket kell elhelyezni a reklámokban.
Igazából nem is egy reklám, hanem egy tizenhárom perces kisfilm.
"No way, Norway!" – nehogy már az észak-európai ország legyőzze őket elektromos autókban.
Szokatlan idők járnak mostanság.
Kimi "Iceman" Raikkönen és a bizalom ereje.
A vásárlóközönséget tájékoztatni kell az újdonságokról.
Hiába "home made", meg kell hagyni egészen profi munka.
Matthew McConaughey önkéntes száműzetése tarol.