Tovább erősödik a Hszi–Putyin-barátság: 6,2 milliárd dollárra ugrott a Kínából Oroszországba exportált autók értéke
Az első féléves adat több mint 35 százalékkal nőtt meg az előző év első hat hónapjához képest.
Az első féléves adat több mint 35 százalékkal nőtt meg az előző év első hat hónapjához képest.
Az első félév rekordot döntött a használtautó-piacon, és várhatóan az év egésze is új rekordot hoz majd. A külföldi használt autók drágák, a forint gyenge, vagyis drága az import. Sokan most pótolják az évekig halasztott autóbeszerzést.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Tíz-tizenöt százalékkal olcsóbbak ma az új autók, mint egy éve voltak.
Állami támogatás hiányában már nem olyan vonzók a lokálisan zéró emissziós modellek, mint korábban.
A kínai személyautó piacot egyértelműen a BYD dominálja, melyet jelentős távolságból követ a FAW-Volkswagen és a Geely.
A magas infláció és a gazdasági visszaesés közepette tovább zsugorodott az újautó-piac, az autópark életkora tovább nőtt.
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
A későbbi könnyű eladhatóság miatt az igazán izgalmas fényezéseket nagyon kevés vásárló meri bevállalni.
A Teslától a Mercedes C-osztályig – elég változatos a lista.
Már több részben vagy teljesen elektromos új személyautó fogy Magyarországon, mint belső égésű motoros.
A legtöbb luxus- és sportkocsigyártótól eltérően a Bentley tavaly kevesebb autót adott el, mint az előző évben.