Elmeszelte az Aldit az EU Bírósága, mert trükkösen akciózott Németországban
Az áruházlánc azért emelt árakat, hogy később nagyobbnak tűnjenek az árengedmények.
Az áruházlánc azért emelt árakat, hogy később nagyobbnak tűnjenek az árengedmények.
Egymásra kontráz a Lidl és az Aldi a karácsonyi halultiban: halpéntekre jött a halcsütörtök, és már a 30 százalékos akciónál tartanak.
Piacgazdaságban még nem léptek meg olyat, hogy a kormány előírja a boltoknak a kötelező akciózást, 1989 előtt viszont óriási hírverést tudtak csapni az árleszállításokból. Ezzel persze azt sikerült elérni, hogy óriási sorban állás legyen az árcsökkentett termékekért, az alapanyagok beszállítói gyakran nem tudták tartani a lépést a kereslettel, és a bolti dolgozóknak is néha egész váratlanul kellett átcímkézniük mindent egy-két éjszaka alatt.
A kormány épp úgy profitál az áremelkedésből, mint a kiskereskedők, magát mégsem tartja spekulánsnak. Most kötelező akciózást is előír a boltok számára, megnéztük, hogyan hathat ez az inflációra.
A webes piac 60 milliárdos bevételre számít novemberben, ennek felét november 23-án akarják behúzni. Soha nem látott tülekedésre lehet majd számítani.