Jobb hangzás, gyorsabb lejátszás és sok más – itt vannak a YouTube újdonságai
Több új kísérleti funkciót is kipróbálhatnak a YouTube prémium előfizetői, még azok (várható) bevezetése előtt – derül ki a Google friss blogbejegyzéséből.
Több új kísérleti funkciót is kipróbálhatnak a YouTube prémium előfizetői, még azok (várható) bevezetése előtt – derül ki a Google friss blogbejegyzéséből.
Több új funkció is érkezik hamarosan a YouTube mobilos alkalmazásába, amelyek mindegyike a Shorts videókra fókuszál.
A YouTube az Instagram már meglévő funkcióból – mondjuk úgy – inspirálódott, és készített néhány újat a Shortshoz. Mutatjuk, mik jönnek.
A legnagyobb videós oldal olyan funkciót mutatott be, amellyel a TikTokon a legnépszerűbb videótípusokat lehet elkészíteni a YouTube-ra.
Úgy lesz kevesebb a reklám a YouTube tévés felületén, hogy valójában nem a nézők járnak jobban. A reklámszünetek száma ugyanis csak számszerűen csökken, de időben nem lesz kevesebb az ezek megtekintésével töltött idő.
A YouTube két olyan új, a mesterséges intelligenciára támaszkodó funkciót is beépített a rendszerébe, amelyekkel egyedi zenéket hozhatunk létre.
Nem tudja eldönteni, mit is lenne érdemes megnéznie a YouTube-on? Jön a gomb, mely ezt egy csapásra megoldja.
Szakértők, de akár a Google alkalmazottai is felbukkanhatnak a Play Áruház új, videós formátumában, mely első körben Amerikában fog megjelenni az androidos alkalmazásboltban.
Stratégiai megbeszéléseket tartanak a YouTube-nál, ugyanis az elmúlt időszakban kiderült, annyira népszerűekké váltak a TikTokéra hajazó rövid formátumú videók, hogy az már YouTube alaptevékenységébe (értsd: hosszabb videók megosztása) is beleszólhat.
Több helyen is deaktiválja a hivatkozásokat a YouTube augusztus végétől, cserébe azonban jön egy olyan új gomb, amelynek használata a platform szerint biztonságosabb lesz az eddigi megoldásokhoz képest.
Búcsút int a YouTube a Történetek-funkciónak, hogy inkább a Shorts felé tereljék a felhasználókat.
A Qustodio adatai szerint a 4–18 év közötti gyerekek világszinten naponta átlagosan 107 percet videóznak a TikTokon. A második helyre a YouTube alkalmazása került, amiben majdnem fele ennyi időt töltenek el.