Méhek millióit telepítik a bécsi megállók mellé
Az első kaptárakat már ki is helyezték, hogy tovább növeljék a sínek melletti zöldterületek növényvilágának sokszínűségét.
Az első kaptárakat már ki is helyezték, hogy tovább növeljék a sínek melletti zöldterületek növényvilágának sokszínűségét.
A bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien két éve teszteli az e-papír-alapú menetrendeket. Most további tíz busz- és villamosmegállóban cseréli le elektronikusra a hagyományos utastájékoztató táblákat.
A napokban megkezdik az osztrák főváros első önjáró elektromos autóbuszának tesztelését. A sofőr nélküli buszt először a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien leopoldaui garázsában próbálgatják, majd ősztől tesztelik forgalomban. Menetrendszerűen 2019-től szállíthat utasokat.
Várja meg, amíg a villamos elhagyja a megállót, csak utána keljen át a síneken – erre hívják fel a figyelmet a Wiener Linien videójában, hogy megelőzzék a baleseteket. A villamos takarásából lelépő figyelmetlen utasokat könnyen elcsaphatja a másik vágányon érkező villamos, még akkor is, ha a vezető azonnal vészfékez. És mindezt persze nemcsak Bécsben, hanem minden, villamossal rendelkező városban mindig szem előtt kellene tartani.
Akkora pótdíjakat fizettet velünk az állam, mint például az osztrákoknál, csak nekünk a feleakkora fizetésünkből kell kinyögnünk. Rendben van ez így?
A bécsiek tíz esetből nagyjából négyben tömegközlekedési eszközt használnak a városban megtett útjaikhoz – derül ki a bécsi tömegközlekedési vállalat, a Wiener Linien kedden ismertetett felméréséből. A közösségi közlekedés részaránya messze a legmagasabb a bécsi közlekedésben. Az előző évhez képest két százalékponttal. 37-ről 39 százalékra nőtt a tömegközlekedés részaránya tavaly.