A nap videója: egy dízel Volkswagen elhúzta a debreceni villamost
A német gyártó legerősebb pick-up modellje simán elhúzta a hatalmas tömegű tömegközlekedési eszközt.
A német gyártó legerősebb pick-up modellje simán elhúzta a hatalmas tömegű tömegközlekedési eszközt.
Ha esetleg akadtak olyanok, akik eddig még a legerősebb Amarokot is gyengének tartották, akkor mostantól ők is megtalálhatják a számításukat a VW háza táján.
A mattfekete sportcsomagos pick-upban ötezer wattos hangcucc van.
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén két szakaszban választjuk ki az év tesztautóját. Az első körben hét kategóriában mérettetnek meg az autók.
Hajtottam már nagyobb, gyorsabb, kényelmesebb, erősebb, szebb pickupot, mint az Amarok, de a hosszú teszt és a közös...
Másodszorra is tetszett a legmorcosabb Volkswagen, az Amarokot ezúttal puritán alapfelszereltséggel, platóján dobozzal és egy erdélyi túrát is belefoglaló kétezer kilométeres teszttel faggattam. Az nem lepett meg, hogy nem fogott ki rajta a nehéz terep, de az igen, hogy az autópályás vadulás ellenére sem fogyasztott átlagban többet 7,7 liternél.
A Volkswagen ezúttal elkésett, de nem késett le semmiről. Bár korábban volt platós autója (VW Caddy, VW Taro), a modern pickupok piacára utolsóként lépett. A jól bejáratott japánokra ráijesztett a VW az Amarokkal, a sok tekintetben különleges haszon- és élvezeti jármű kapásból a kínálat tetejére mászott fel. Teszteltük a csúcsmodellt.