“Tetszettek volna gyorsabban, olcsóbban és jobban dolgozni!” – Lázár János nekiment Mészáros cégének
A miniszter zsarolással vádolja a Déli körvasút megépítésével megbízott kivitelezőt.
A miniszter zsarolással vádolja a Déli körvasút megépítésével megbízott kivitelezőt.
Csak ezzel az összeggel be lehetne kerülni a 40 leggazdagabb magyar közé.
Azonnali jogvédelem nincs, Mészáros Lőrinc szabadon építkezhet.
A beruházásnak nincs környezetvédelmi engedélye se, de ez nem akadály, ha fizetni kell.
Nem tudnak telepíteni egy nagyon fontos biztosítóberendezést, európai partnercégekkel pedig egyelőre nem sikerült megállapodni erre a feladatra. A nyűglődés miatt viszont konfliktus alakult ki a kivitelező kínai cégekkel, Orbán Viktor személyesen igyekszik elsimítani a nézeteltéréseket.
A Szeged és Röszke közötti 14 kilométeres szakaszt kell tovább bővíteni, pedig a projekt ezen része alapból is 45 milliárd forintba kerül.
Az újonnan felállított korrupcióellenes testület érdeklődését a Püspökladány–Biharkeresztes vasúti felújítási munkálatok keltették fel, miután több alvállalkozót nem fizetett ki Mészáros Lőrinc cége, az R-Kord Kft.
Az alvállalkozókat levélben utasították arra, hogy állítsák le a munkálatokat.
A V-Híd amúgy százmilliárd forintos árbevételt csinált 2022-ben, ebből egy kevés pedig lecsöppent a Fidesz ifjúsági szervezetének is.
A lap információi szerint az R-Kord arra hivatkozik, hogy az állam neki sem fizet.
Szeneczey Balázs is együtt kávézott a technológiai miniszterrel a Várban, ahol a kínai–magyar gigaprojekt mellett az ő sorsáról is döntés születhetett.
A felcsúti milliárdos szerint nehéz évek jönnek Magyarország számára. De volt ennél meglepőbb kijelentés is.